Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФаріна, Я.О.-
dc.date.accessioned2013-03-20T18:43:52Z-
dc.date.available2013-03-20T18:43:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17748-
dc.descriptionThe article is devoted research of role of student in an educational process in the conditions of changing of educational paradigms. It is set that traditional for modern higher education is the subject-objective system of relations. The results of content-analysis allow to draw conclusion, that, not looking on reformation of higher education in Ukraine, most students take itself the role of object of pedagogical influence.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ролі студента в навчальному процесі в умовах зміни освітніх парадигм. Встановлено, що традиційною для сучасної вищої освіти є суб’єкт-об’єктна система відношень. Результати контент-аналізу дозволяють зробити висновок, що, незважаючи на реформування вищої освіти в Україні, більшість студентів відводить собі роль об’єкта педагогічного впливу.en_US
dc.publisherСучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління : зб. наук. праць / ДонДУУ. – Донецьк : ДонДУУ, Східний видавничий дім, 2010. – Т. ХІ. – С. 402-412. – (Спеціальні та галузеві соціології ; вип. 146).en_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectосвітня парадигмаen_US
dc.titleРОЛЬ СТУДЕНТА В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ В УМОВАХ ЗМІНИ ОСВІТНІХ ПАРАДИГМen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Farina Роль студента.pdf187,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.