Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіняговська, І.Ю.-
dc.date.accessioned2013-03-19T08:18:34Z-
dc.date.available2013-03-19T08:18:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17676-
dc.descriptionThe article deals with some actual problems concerning the formation of future teacher cognitive self-directed activities in the process of foreign language studies: cognitive self-directed activities as intensification of the studying process and gaining knowledge, providing variety contents of future teachers' activity.en_US
dc.description.abstractУ статті визначається и теоретично обґрунтовується сукупність багатокомпонентних когнітивних умов, які в процесі вивчення іноземної мови сприяють формуванню пізнавальної самостійності майбутнього вчителя: інтенсифікація процесу навчання і засвоєння знань; забезпечення варіативності змісту навчання у контексті діяльності майбутнього вчителя.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкогнітивні умовиen_US
dc.subjectcognitive conditionsen_US
dc.subjectтехнологія навчанняen_US
dc.subjecttechnology trainingen_US
dc.subjectвивчення іноземної мовиen_US
dc.subjectlearning a foreign languageen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectpedagogical conditionsen_US
dc.titleКогнітивні умови формування пізнавальної самостійності майбутнього вчителя в процесі вивчення іноземної мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sinjagovskaj.pdf62,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.