Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17615
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ломова, Т.О. | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-18T17:25:35Z | - |
dc.date.available | 2013-03-18T17:25:35Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17615 | - |
dc.description.abstract | Запропоновано експериментальну методику для експрес-діагностики спрямованості агресивних реакцій учнів проти соціального оточення. Стимульний матеріал складається з 64 питань. Одна частина питань побудована як елемент техніки письмового (соціологічного) опитування і призначена для виявлення ставлення (кількість доброзичливих й недоброзичливих установок) досліджуваного до вчителів, однолітків, батьків. Інша частина – подана у вигляді непрямих питань і питань-сюжетів, у яких закладений механізм "провокації". | en_US |
dc.publisher | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер.:Педагогіка, психологія, соціологія. – 2010. – Вип. 8 (174). – С. 172-177 | en_US |
dc.subject | агресивна поведінки | en_US |
dc.title | Методика діагностики спрямованості реакцій агресії учнів проти соціального оточення | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья для соц.журнала№2 УДК 159.docx | 37,1 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.