Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛомова, Т.О.-
dc.date.accessioned2013-03-18T17:25:35Z-
dc.date.available2013-03-18T17:25:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17615-
dc.description.abstractЗапропоновано експериментальну методику для експрес-діагностики спрямованості агресивних реакцій учнів проти соціального оточення. Стимульний матеріал складається з 64 питань. Одна частина питань побудована як елемент техніки письмового (соціологічного) опитування і призначена для виявлення ставлення (кількість доброзичливих й недоброзичливих установок) досліджуваного до вчителів, однолітків, батьків. Інша частина – подана у вигляді непрямих питань і питань-сюжетів, у яких закладений механізм "провокації".en_US
dc.publisherНаукові праці Донецького національного технічного університету. Сер.:Педагогіка, психологія, соціологія. – 2010. – Вип. 8 (174). – С. 172-177en_US
dc.subjectагресивна поведінкиen_US
dc.titleМетодика діагностики спрямованості реакцій агресії учнів проти соціального оточенняen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья для соц.журнала№2 УДК 159.docx37,1 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.