Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаверіна, О.Г.-
dc.date.accessioned2013-03-14T09:10:01Z-
dc.date.available2013-03-14T09:10:01Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17562-
dc.descriptionOne of the most difficult problems of modernization of education content related to the fact that under extraordinary growth of scientific knowledge growing volume of educational material in university programs. Attempts to reduce its being made from time to time, are in most cases ineffective. Place reduced sections of courses immediately zaymas new material, which is often more voluminous. The result is enhanced overload students with all its negative consequences. The contradiction between the teaching material that is complicated, and the real possibilities of students is even more acute.en_US
dc.description.abstractОдна з найскладніших проблем модернізації змісту освіти пов'язана з тим що в умовах надзвичайного приросту наукового знання розширюється об'єм навчального матеріалу в вузівських програмах. Спроби його скорочення, що робляться час від часу, виявляються в більшості випадків малоефективними. Місце редукованих розділів навчальних курсів відразу займас новий матеріал, який часто виявляється ще більш об'ємним. У результаті посилюється перевантаження студентів зі всіма його негативними наслідками. Протиріччя між навчальним матеріалом, що ускладнюється, і реальними можливостями студентів набуває ще більшої гостроти.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпрофесійна комунікаціяen_US
dc.subjectprofessional communicationen_US
dc.subjectмовні дисципліниen_US
dc.subjectlinguistic disciplineen_US
dc.subjectінтегративні процеси в навчанніen_US
dc.subjectintegrative processes in learningen_US
dc.subjectінтеграція іноземної мовиen_US
dc.subjectintegration of a foreign languageen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх інженерівen_US
dc.subjecttraining future engineersen_US
dc.titleОсобливості змісту професійної комунікації в процесі професійної підготовки майбутніх інженерівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kaverina.pdf62,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.