Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Т.О.-
dc.date.accessioned2013-03-14T08:52:02Z-
dc.date.available2013-03-14T08:52:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17561-
dc.descriptionIn the article an author is consider the basic types of control and estimation of knowledges of students. Criteria were also certain and the levels of formed of communicative competence of future engineers are selected in professional activity, what diagnostics and forming of knowledges of students will be conducted on the basis of.en_US
dc.description.abstractУ статті автором розглянуто основні види контролю та оцінки знань студентів. Було також визначено критерії та виокремлено рівні сформованості комунікативної компетентності майбутніх інженерів в професійній діяльності, на основі чого буде проводитись діагностика та формування знань студентів.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпрофесійна освіта інженерівen_US
dc.subjectprofessional education of engineersen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectprofessional competenceen_US
dc.subjectкомунікативна підготовкаen_US
dc.subjectcommunicative trainingen_US
dc.subjectконтроль знаньen_US
dc.subjectcontrol of knowledgeen_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.subjectevaluation criteriaen_US
dc.titleВизначення критеріїв сформованості комунікативної компетентності майбутніх інженерівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
butenko.pdf83,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.