Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17554
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Босін, М.Є. | - |
dc.contributor.author | Рикова, Л.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-14T07:09:32Z | - |
dc.date.available | 2013-03-14T07:09:32Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17554 | - |
dc.description | In this work different variation of model lines, which connect rapper (classical) models are considered on the definite examples. It's shown here, that the process of making such lines stimulates many-sided structure of cognitive act, development of professional intuition and, generally, the development of student's intelligence. | en_US |
dc.description.abstract | В роботі на конкретних прикладах розглянуті різні варіанти модельних рядів, що з'єднують реперні (класичні) моделі. Показано, що сам процес створення таких рядів стимулює багатогранну структуру пізнавальних актів, розвиток професійної інтуїції і, в цілому, зростання інтелекту студентів. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | модельні ряди | en_US |
dc.subject | model series | en_US |
dc.subject | професійна інтуїція | en_US |
dc.subject | professional intuition | en_US |
dc.subject | імплікаційний ланцюжок моделей | en_US |
dc.subject | implikatsiynyy chain models | en_US |
dc.subject | професійний інтелект педагога | en_US |
dc.subject | professional intelligence teacher | en_US |
dc.title | Роль проміжних ланок імплікаційних модельних ланцюжків у формуванні професійного інтелекту майбутніх педагогів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3(145) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
bosin.pdf | 117,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.