Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБосін, М.Є.-
dc.contributor.authorРикова, Л.Л.-
dc.date.accessioned2013-03-14T07:09:32Z-
dc.date.available2013-03-14T07:09:32Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17554-
dc.descriptionIn this work different variation of model lines, which connect rapper (classical) models are considered on the definite examples. It's shown here, that the process of making such lines stimulates many-sided structure of cognitive act, development of professional intuition and, generally, the development of student's intelligence.en_US
dc.description.abstractВ роботі на конкретних прикладах розглянуті різні варіанти модельних рядів, що з'єднують реперні (класичні) моделі. Показано, що сам процес створення таких рядів стимулює багатогранну структуру пізнавальних актів, розвиток професійної інтуїції і, в цілому, зростання інтелекту студентів.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectмодельні рядиen_US
dc.subjectmodel seriesen_US
dc.subjectпрофесійна інтуїціяen_US
dc.subjectprofessional intuitionen_US
dc.subjectімплікаційний ланцюжок моделейen_US
dc.subjectimplikatsiynyy chain modelsen_US
dc.subjectпрофесійний інтелект педагогаen_US
dc.subjectprofessional intelligence teacheren_US
dc.titleРоль проміжних ланок імплікаційних модельних ланцюжків у формуванні професійного інтелекту майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bosin.pdf117,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.