Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривошеев, С.В.-
dc.date.accessioned2013-02-20T14:17:45Z-
dc.date.available2013-02-20T14:17:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn2074-7888-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17309-
dc.description.abstractРассмотрены особенности построения подсистем для расчета параметров движения транспортного средства. Определен подход к увеличению точности и быстродействию подсистемы. Приведены результаты экспериментальных исследований при определении параметров движения группы надводных транспортных средств. Розглянуто особливості побудови підсистем для розрахунку параметрів руху транспортного засобу. Визначено підхід до збільшення точності і швидкодії підсистеми. Наведені результати експериментальних досліджень при визначенні параметрів руху групи надводних транспортних засобів. The features of developing subsystems to define the parameters of a vehicle are discussed. An approach to increasing the accuracy and performance of the subsystem is provided. Experimental results in defining the motion parameters of a surface vehicle are discussed.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці Донецького національного технічного університету;-
dc.subjectтранспортное средствоen_US
dc.subjectCUDAen_US
dc.subjectGPUen_US
dc.subjectтранспортне средствоen_US
dc.subjectvehicleen_US
dc.titleИсследование эффективности параллельных архитектур вычислительных систем для расчета параметров движения транспортного средстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1(10)-2(11),2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12ksvotv.pdf2,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.