Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, Олег Адольфович-
dc.date.accessioned2013-02-15T20:57:06Z-
dc.date.available2013-02-15T20:57:06Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКратт О.А. Інформаційна база кон’юнктурних досліджень ринку по-слуг вищої освіти [Текст] / О.А. Кратт // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2003. – №5-1. – С. 207 -212.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17238-
dc.descriptionIn article, substantive provisions of formation of information base of tactical researches are considered. Quality of base is made by system of the volumetric parameters, allowing to display tactical fluctuations, with one of sides and to take into account specificity of the market of services of higher education, with another.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні положення формування інформаційної бази даних кон’юнктурних досліджень. Якість бази складає система об'ємних показників, що дозволяє відбити кон'юнктурні коливання, з одного боку, і враховувати специфіку ринку послуг вищої освіти, з іншого.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Тернопільської академії народного господарстваen_US
dc.subjectвищі навчальні заклади, ринок послуг вищої освіти, кон'юнктура, кон'юнктурні дослідження, інформаційна база даних, інформаційні потреби, масштаб збору інформації, джерела інформації, техніка збору інформації, накопичення інформації, класифікація і систематизація накопиченої інформації.en_US
dc.titleІнформаційна база кон'юнктурних досліджень ринку послуг вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт О.А._23.doc83,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.