Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, Олег Адольфович-
dc.date.accessioned2013-02-15T20:55:13Z-
dc.date.available2013-02-15T20:55:13Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКратт О.А. Кон’юнктурне дослідження: періодизація динаміки [Текст] / О.А. Кратт // Економіка. Менеджмент. Підприємництво: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Вип.10. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2003. – С.127-137.en_US
dc.identifier.issnУДК 339.13.017-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17230-
dc.description.abstractРозглянуто періодизацію динаміки кон'юнктурних досліджень як необхідну передумову наукового аналізу. Виділено події, що змінили принципи і методи формування кон'юнктури на вітчизняному товарному ринку. Подано характеристику закономірностей формування попиту та пропозиції на послуги вищої школи в періоди з 1974 р. по 1990 р. і з 1991р. по 2001р.en_US
dc.publisherООО «Юго-Восток, Лтд»en_US
dc.titleКон’юнктурне дослідження: періодизація динамікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.doc2,61 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.