Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПінчук, І.О.-
dc.date.accessioned2013-02-08T07:34:50Z-
dc.date.available2013-02-08T07:34:50Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17180-
dc.descriptionThe article examines the components of professional competence that form the basis of psychological culture teacher of foreign language primary school analyzes its most important functions, the implementation of which will contribute to its effective communicative interaction with students of primary school age.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються компоненти фахової компетентності, що складають основу психологічної культури вчителя іноземної мови початкових класів, проаналізовано найважливіші його функції, реалізація яких буде сприяти його ефективній комунікативній взаємодії з учнями молодшого шкільного віку.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectфахова компетентністьen_US
dc.subjectprofessional competenceen_US
dc.subjectпсихологічна культура вчителяen_US
dc.subjectpsychological culture of the teacheren_US
dc.subjectнавчання іноземної мовиen_US
dc.subjectlearning a foreign languageen_US
dc.titleПсихологічна культура як складова фахової компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в початкових класахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пинчук.pdf105,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.