Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРыкова, Л.Л.-
dc.date.accessioned2013-01-23T09:11:13Z-
dc.date.available2013-01-23T09:11:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17038-
dc.descriptionIn this article the main attention will be given to the process of cognition as моделирования. that there is a philosophical aspect of this widespread tool of knowledge.en_US
dc.description.abstractВ данной статье основное внимание будем уделено процессу познания как моделирования. то есть гносеологическим аспектом этого широко распространенного инструмента познания.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjectмодель обученияen_US
dc.subjecteducational modelen_US
dc.subjectмоделированиеen_US
dc.subjectmodelingen_US
dc.subjectгносеологический аспектen_US
dc.subjectepistemological aspecten_US
dc.subjectнаучное познаниеen_US
dc.subjectscientific cognitionen_US
dc.titleМодель как средство научного познанияen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
рыкова.pdf90,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.