Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17038
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рыкова, Л.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2013-01-23T09:11:13Z | - |
dc.date.available | 2013-01-23T09:11:13Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17038 | - |
dc.description | In this article the main attention will be given to the process of cognition as моделирования. that there is a philosophical aspect of this widespread tool of knowledge. | en_US |
dc.description.abstract | В данной статье основное внимание будем уделено процессу познания как моделирования. то есть гносеологическим аспектом этого широко распространенного инструмента познания. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | модель | en_US |
dc.subject | model | en_US |
dc.subject | модель обучения | en_US |
dc.subject | educational model | en_US |
dc.subject | моделирование | en_US |
dc.subject | modeling | en_US |
dc.subject | гносеологический аспект | en_US |
dc.subject | epistemological aspect | en_US |
dc.subject | научное познание | en_US |
dc.subject | scientific cognition | en_US |
dc.title | Модель как средство научного познания | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
рыкова.pdf | 90,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.