Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчина, Т.В.-
dc.date.accessioned2013-01-09T13:30:30Z-
dc.date.available2013-01-09T13:30:30Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16877-
dc.descriptionArticle is devoted to psychological analysis and generalization of the main approaches study level understanding of the text by necessity of mental talented students of higher education.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена психологічному аналізу й узагальненню основних підходів вивчення рівнів розуміння тексту з позиції необхідності розвитку розумових здібної студентів вищого навчального закладу.-
dc.description.sponsorshipArticle is devoted to psychological analysis and generalization of the main approaches study level understanding of the text by necessity of mental talented students of higher education.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectрозуміння текстуen_US
dc.subjectрівневий характер розумінняen_US
dc.subjectсмисловий аналіз текстуen_US
dc.subjectпроцес мисленняen_US
dc.subjectunderstanding of the texten_US
dc.subjectlevel understanding the natureen_US
dc.subjectsemantic analysis of the text-
dc.subjectprocess of thinking-
dc.titleТеоретичні аспекти рівневої організації текстівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кравчина.pdf103,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.