Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16877
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравчина, Т.В. | - |
dc.date.accessioned | 2013-01-09T13:30:30Z | - |
dc.date.available | 2013-01-09T13:30:30Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16877 | - |
dc.description | Article is devoted to psychological analysis and generalization of the main approaches study level understanding of the text by necessity of mental talented students of higher education. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена психологічному аналізу й узагальненню основних підходів вивчення рівнів розуміння тексту з позиції необхідності розвитку розумових здібної студентів вищого навчального закладу. | - |
dc.description.sponsorship | Article is devoted to psychological analysis and generalization of the main approaches study level understanding of the text by necessity of mental talented students of higher education. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | розуміння тексту | en_US |
dc.subject | рівневий характер розуміння | en_US |
dc.subject | смисловий аналіз тексту | en_US |
dc.subject | процес мислення | en_US |
dc.subject | understanding of the text | en_US |
dc.subject | level understanding the nature | en_US |
dc.subject | semantic analysis of the text | - |
dc.subject | process of thinking | - |
dc.title | Теоретичні аспекти рівневої організації текстів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кравчина.pdf | 103,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.