Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16708
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бірюк, Л.Я. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-24T06:47:54Z | - |
dc.date.available | 2012-12-24T06:47:54Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16708 | - |
dc.description | Providing creative development of the world's most important objectives of education systems. The documents of national importance on education of our country one of the strategic objectives outlined conditions for formation of an educated, creative individual citizen, implementation and fulfillment of his natural instincts and opportunities in education. | en_US |
dc.description.abstract | Забезпечення творчого розвитку особистості найважливіше завдання всіх світових освітніх систем. У документах державної ваги про освіту нашої держави одним із стратегічних завдань окреслено створення умов для формування освіченої, творчої особистості громадянина, реалізації та самореалізації його природних задатків і можливостей в освітньому процесі. | - |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | творчий розвиток особистості | en_US |
dc.subject | creative development of the individual | en_US |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | communicative competence | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | creativity | en_US |
dc.subject | педагогічна творчість | - |
dc.subject | pedagogical creativity | - |
dc.title | Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів як основа формування комунікативної компетентності з російської мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Випуск 2(133) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.