Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16680
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойко, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-20T11:51:55Z | - |
dc.date.available | 2012-12-20T11:51:55Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16680 | - |
dc.description | The article deals with the concept of "continuous professional development" in terms of British teachers and the criteria of its effectiveness. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається поняття «постійний професійний розвиток» в розумінні британських педагогів та визначаються критерії його ефективності. | - |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | постійний професійний розвиток | en_US |
dc.subject | continuous professional development | en_US |
dc.subject | британські педагоги | en_US |
dc.subject | British teachers | en_US |
dc.subject | підготовка педагогічних кадрів | en_US |
dc.subject | training of teachers | en_US |
dc.subject | безперервна освіта | - |
dc.subject | continuing education | - |
dc.title | Критерії ефективного постійного професійного розвитку вчителів у Великій Британії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(133) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бойко.pdf | 80,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.