Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, В.В.-
dc.date.accessioned2012-12-20T11:51:55Z-
dc.date.available2012-12-20T11:51:55Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16680-
dc.descriptionThe article deals with the concept of "continuous professional development" in terms of British teachers and the criteria of its effectiveness.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття «постійний професійний розвиток» в розумінні британських педагогів та визначаються критерії його ефективності.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпостійний професійний розвитокen_US
dc.subjectcontinuous professional developmenten_US
dc.subjectбританські педагогиen_US
dc.subjectBritish teachersen_US
dc.subjectпідготовка педагогічних кадрівen_US
dc.subjecttraining of teachersen_US
dc.subjectбезперервна освіта-
dc.subjectcontinuing education-
dc.titleКритерії ефективного постійного професійного розвитку вчителів у Великій Британіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(133)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бойко.pdf80,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.