Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальська, О.В.-
dc.contributor.authorПономаренко, Т.В.-
dc.date.accessioned2012-12-17T12:52:38Z-
dc.date.available2012-12-17T12:52:38Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16617-
dc.descriptionВ статті Ковальської О.В., Поиомаренко Т.В. аналізуються основні дидактичні умови формування понять на уроках з предметів естетичного циклу в 5-9-х класах, зокрема, поетапність процесу, між предметний зв'язок, мотиваційний компонент, опора на досвід школяра, створення пізнавальних завдань з метою закріплення, засвоєння понять.en_US
dc.description.abstractIn the article by Kovalska O.V. and Ponomarenko T.V. the basic didactic conditions of notions forming at the lessons of aesthetic cycle in the 5 – 9th forms have been analized, In particular successional strucher of the procies, intersubjective correlation, motivational component, reliance on the pupil experience, development of cognitive projects with the purposeof their mastering and notion understanding.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectдидактичні умовиen_US
dc.subjectdidactic conditionsen_US
dc.subjectестетичний циклen_US
dc.subjectaesthetic cycleen_US
dc.subjectмотиваційний компонентen_US
dc.subjectmotivational componenten_US
dc.titleДИДАКТИЧШ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ З ПРЕДМЕТІВ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kovalska.pdf73,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.