Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасьянова, О.М.-
dc.date.accessioned2012-12-17T12:38:42Z-
dc.date.available2012-12-17T12:38:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16616-
dc.descriptionУ статті розглядаються питання застосування експертизи у системі вищої освіти. Значна увага приділена категорії якості освіти, яка визначається як сукупність показників, що характеризують основні аспекти навчально - виховного процесу. Для здійснення експертизи запропоновано квалічетричний підхід.en_US
dc.description.abstractThe issues of using of the expertise in the system of higher school are considered in the article. The big consideration is given to the category of educational quality which is defined as the totality of characteristics which characterize the main aspects of educational process. The quality metering approach is given for the expertise holding.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectнавчально - виховний процесen_US
dc.subjecteducational - educational processen_US
dc.subjectкваліметричний підхідen_US
dc.subjectquality control approachen_US
dc.titleЕКСПЕРТИЗА ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ОСНОВА ЙОГО ОПТИМІЗАЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kasjanova.pdf71,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.