Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, І.В.-
dc.date.accessioned2012-12-17T12:24:10Z-
dc.date.available2012-12-17T12:24:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16614-
dc.descriptionСтаття присвячена питанням навчання майбутніх інженерів-програмістів англійського діалогічного мовлення. У статті розглядаються завдання навчання діалогічного мовлення та проблема формування інформаційної культури у майбутніх інженерів-програмісті.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the questions of teaching future programme engineers to English dialogue speech. The tasks of teaching dialogue speech and the problem of informational culture development of future programme engineers.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectінженери-програмістиen_US
dc.subjectengineers and programmersen_US
dc.subjectдіалогічне мовленняen_US
dc.subjectdialogical speechen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectinformation cultureen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ АНГЛІЙСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
derkach.pdf77,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.