Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк, О.І-
dc.date.accessioned2012-12-14T14:47:29Z-
dc.date.available2012-12-14T14:47:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16590-
dc.descriptionУ статті висвітлюється проблема формування професійної компетенції студентів-філологів під час оволодіння практичною граматикою англійської мови. Розглядаються основні компоненти професійної компетенції, зокрема, теоретико-лінгвістична, комунікативна та методична компетенціїen_US
dc.description.abstractThe article focuses on the problem of students’ professional competence development in the process of English grammar acquisition. The basic constituents of the professional competence, particularly the theoretical and linguistic, the communicative and the methodological competences, are highlighted.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпрофесійна компетенціяen_US
dc.subjectprofessional competenceen_US
dc.subjectстуденти філологиen_US
dc.subjectstudents philologistsen_US
dc.subjectметодична компетенціяen_US
dc.subjectmethodological competenceen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНЛВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ПРАКТИЧНОЮ ГРАМАТИКОЮ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vovk.pdf57,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.