Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарко, А.Л.-
dc.date.accessioned2012-12-14T12:42:22Z-
dc.date.available2012-12-14T12:42:22Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16576-
dc.descriptionАвтор аналізує тенденції розвитку гендерного підходу до освіти в психолого-педагогічній літературі Німеччини. У статті представлено шлях практичного розвит гендерної освіти від Античності до епохи Просвітництва.en_US
dc.description.abstractThe author analyzes tendencies of development of the gender approach in the course of training and education in the psihologo-pedagogical literature of Germany. The way of practical development of gender education is presented in the article.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectгендерний підхідen_US
dc.subjectgender Mainstreamingen_US
dc.subjectтенденції підходуen_US
dc.subjecttrends approachen_US
dc.subjectлітератураen_US
dc.subjectliteratureen_US
dc.titleЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА ЯК ОДИН З ЕТАПІВ РОЗВИТКУ ГЕНДЕРНОЙ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sharko.pdf73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.