Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16576
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шарко, А.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-14T12:42:22Z | - |
dc.date.available | 2012-12-14T12:42:22Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16576 | - |
dc.description | Автор аналізує тенденції розвитку гендерного підходу до освіти в психолого-педагогічній літературі Німеччини. У статті представлено шлях практичного розвит гендерної освіти від Античності до епохи Просвітництва. | en_US |
dc.description.abstract | The author analyzes tendencies of development of the gender approach in the course of training and education in the psihologo-pedagogical literature of Germany. The way of practical development of gender education is presented in the article. | - |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | гендерний підхід | en_US |
dc.subject | gender Mainstreaming | en_US |
dc.subject | тенденції підходу | en_US |
dc.subject | trends approach | en_US |
dc.subject | література | en_US |
dc.subject | literature | en_US |
dc.title | ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА ЯК ОДИН З ЕТАПІВ РОЗВИТКУ ГЕНДЕРНОЙ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 4(146) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sharko.pdf | 73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.