Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолок, Олександр В’ячеславович-
dc.contributor.authorФесенко, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorКуєвда, Денис Валерійович-
dc.contributor.authorТолок, Александр Вячеславович-
dc.contributor.authorФесенко, Дмитрий Владимирович-
dc.contributor.authorКуевда, Денис Валерьевич-
dc.contributor.authorTolok, Aleksandr Vyacheslavovich-
dc.contributor.authorFesenko, Dmitriy Vladimirovich-
dc.contributor.authorTolok, Aleksandr Vyacheslavovich-
dc.date.accessioned2012-11-14T11:51:36Z-
dc.date.available2012-11-14T11:51:36Z-
dc.date.issued2011-11-23-
dc.identifier.citationТолок О.В., Фесенко Д.В., Куєвда Д.В.Основи теорії вибіркового методу обстеження інтенсивності руху транспорту в мережі міських вулиць і доріг/О.В.Толок, Д.В.Фесенко, Д.В. Куєвда//Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 2(13). – С. 73-81.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16032-
dc.descriptionTheoretical bases of the traffic volume sampling survey technique in the network of urban streets and roads are stated. It is proved that formulated theoretical aspects meet the concept of the sampling survey technique existing in the survey practice of the urban traffic volume. The research results of the traffic volum ir-regularity within the hour are given. The hypothesis about dependence of the traffic volume irregularity within the hour on the hour traffic volume is verified.en_US
dc.description.abstractСформулированы теоретические основы выборочного метода обследования интенсивности движения транспорта в сети городских улиц и дорог. Доказано, что сформулированные в работе теоретические положения соответствуют представлениям о выборочном методе, который существует в практике обследований интенсивности движения транс- порта в городах. Приведены результаты исследований внутричасовой неравномерности интенсивности движения транспорта. Подтверждена гипотеза о зависимости внутричасовой неравномерности интенсивности движения транспорта от часовой интенсивности движения транспорта.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectИНТЕНСИВНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ ТРАНСПОРТАen_US
dc.subjectСЕТЬ ГОРОДСКИХ УЛИЦen_US
dc.subjectСЕТЬ ГОРОДСКИХ ДОРОГen_US
dc.subjectМЕТОД ВЫБОРОЧНЫЙen_US
dc.subjectКОЭФФИЦИЕНТ ПЕРЕХОДНОЙen_US
dc.subjectІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ ТРАНСПОРТУen_US
dc.subjectМЕРЕЖА МІСЬКИХ ВУЛИЦЬen_US
dc.subjectМЕРЕЖА МІСЬКИХ ДОРІГen_US
dc.subjectМЕТОД ВИБІРКОВИЙen_US
dc.subjectКОЕФІЦІЄНТ ПЕРЕХІДНИЙen_US
dc.subjectTRAFFIC VOLUMEen_US
dc.subjectNETWORK OF URBAN STREETSen_US
dc.subjectNETWORK OF URBAN ROADSen_US
dc.subjectSAMPLING TECHNIQUEen_US
dc.subjectTRANSITION COEFFICIENTen_US
dc.titleОсновы теории выборочного метода обследования интенсивности движения транспорта на сети городских улиц и дорогen_US
dc.title.alternativeОснови теорії вибіркового методу обстеження інтенсивності руху транспорту в мережі міських вулиць і дорігen_US
dc.title.alternativeThe Basic Theory of the Traffic Volume Sampling Survey Technique in the Network of Urban Streets and Roadsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Прикладна математика і інформатика"
№2 (2011-13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11TAVUSR.pdf651,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.