Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоржов, Г.О.-
dc.contributor.authorПасько, Я.І.-
dc.date.accessioned2012-11-07T18:39:59Z-
dc.date.available2012-11-07T18:39:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15826-
dc.descriptionThe article discusses the systemic weaknesses of sociological education in contemporary Ukraine rooted in both methodological and organizational-institutional and communicative parameters. The authors analyze the models of sociological education present in Ukraine and propose a new one based upon the ideas of Critical Social Theory. In order to enhance the prestige and influence of sociology in our society as well as to advance the position of sociologist in public life, it is necessary to substantially change the model of professional training by accentuating the special role of value-normative and public sphere, principles of humanization of educational process as well as critical and public constituents of sociological occupation.en_US
dc.description.abstractВ статті розглядаються системні недоліки соціологічної освіти в сучасній Україні, пов’язані як з методологічними, так і з організаційно-інституціональними та комунікативними параметрами. Автори аналізують існуючі в Україні моделі соціологічної освіти та пропонують нову, в основу якої покладені ідеї критичної соціальної теорії. Для того щоб підняти престиж і впливовість соціології в нашому суспільстві, а також сприяти підвищенню ролі соціолога в суспільному житті, треба якісно змінити модель підготовки фахівців, зробивши наголос на особливому значенні ціннісно-нормативної сфери і сфери публічності, на принципах гуманізації освітнього процесу та підсиленні критичної та публічної складової соціологічної професії.en_US
dc.publisherВісник Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна.– Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи.– 2010.– №889.– С.200-205.en_US
dc.subjectсоціологічна освіта, критична соціальна теорія,en_US
dc.subjectсфера публічностіen_US
dc.titleІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ІДЕЙ КРИТИЧНОЇ ТЕОРІЇ В СУЧАСНУ СОЦІОЛОГІЧНУ ОСВІТУ (ПОШУКИ НОВИХ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ) ИМПЛЕМЕНТАЦИЯ ИДЕЙ КРИТИЧЕСКОЙ ТЕОРИИ В СОВРЕМЕННОЕ СОЦИОЛОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ (ПОИСКИ НОВЫХ ИДЕНТИЧНОСТЕЙ)en_US
dc.title.alternativeTHE IMPLEMENTATION OF CRITICAL THEORY IDEAS IN CONTEMPORARY SOCIOLOGICAL EDUCATION (SEARCH OF NEW IDENTITIES)-
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
крит теория в образовании.doc93,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.