Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Марина Олегівна-
dc.contributor.authorБуйко, Валерія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2012-10-06T12:52:19Z-
dc.date.available2012-10-06T12:52:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБабенко М.О., Буйко В.В. Інтеграція інноваційних напрямків удосконалення педагогічних технологій при викладанні курсів технічних дисциплін // Науковий вісник "кримський гуманітарний університет". "Проблеми сучасної педагогічної освіти", - м. Ялта, 2012 р. - с.-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15315-
dc.descriptionРозвиток сучасних технологій висуває нові вимоги до якості підготовки інженерів. Рівень кваліфікації яких визначається у першу чергу професійними якостями. Професіоналізм інженера багато в чому залежить від знань, отриманих при вивченні технічних дисциплін. Інтегрування інноваційних педагогічних технологій при викладанні технічних дисциплін є ефективним процесом підвищення рівня знань студентів. Що у подальшому відобразиться на професійних якостях інженера.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНауковий вісник "кримський гуманітарний університет" "Проблеми сучасної педагогічної освіти" м.Ялтаen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectінноваційні напрямкиen_US
dc.subjectпрофесійні навичкиen_US
dc.subjectособистісна орієнтаціяen_US
dc.subjectелектронний підручникen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.titleІНТЕГРАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Бабенко Марина Олегівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья Бабенко для репозитария.doc61,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.