Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРощина, Л.О.-
dc.contributor.authorЗахаров, О.О.-
dc.date.accessioned2011-10-14T10:35:11Z-
dc.date.available2011-10-14T10:35:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРощина Л.О., Захаров О.О. Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента // Наука. Релігія.Суспільство.- 2011.-№1.- С.89-94en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1526-
dc.descriptionIn this article it was attempted to analyze the key points of introduction of the Bologn system in Ukraine. It was proved, that the Bologn system of education, despite all its shortcomings, may have a positive influence on the Ukrainian educational system. This system takes into account individual features of each student and allows ground for their creative self-actualization, understanding of their role in society.en_US
dc.description.abstractВ статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.en_US
dc.subjectсамореалізація студентаen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.titleБолонський процес та його вплив на самореалізацію студентаen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
болонський процес.doc10,2 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.