Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДлугопольский, А.В.-
dc.date.accessioned2011-10-06T10:24:38Z-
dc.date.available2011-10-06T10:24:38Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 30(114) - Донецьк, ДонНТУ, 2006. - С. 125 - 132en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1396-
dc.descriptionThe article analyzes the model lobbying groups of special interests, which are in countries with market economies. Proposed main ways to improve relations between business and government through lobbying, based on European experience of public choice.-
dc.description.abstractПроанализированы модели лоббизма группами специальных интересов, которые действуют в странах с рыночной экономикой. Предложены магистральные пути улучшения взаимоотношений между бизнесом и властью с помощью лоббизма, опираясь на европейский опыт общественного выбора.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;17-
dc.subjectлоббизмen_US
dc.subjectтрансформационная экономикаen_US
dc.subjectрыночная экономикаen_US
dc.subjectобщественный выборen_US
dc.subjectlobbying-
dc.subjecttransformational economy-
dc.subjectmarket economy-
dc.subjectpublic choice-
dc.titleОсобенности формирования института лоббизма в условиях трансформационной экономикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 30 (114)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.