Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13477
Назва: ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНО – ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
Інші назви: THE CONCEPT OF SOCIAL RESPONSIBLE MARKETING
Автори: Булах, Ірина Вікторівна
Какуніна, Ганна Анатоліївна
Bulakh, Irina
Kakunina, Anna
Ключові слова: соціально – відповідальний маркетинг, соціальний маркетинг, концепція управління маркетингом, холістичний маркетинг, цивілізований маркетинг, етика, практична логіка.
socially - responsible marketing, social marketing, the concept of marketing management, holistic marketing, civilized marketing, ethics, practical logic.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки
Бібліографічний опис: Булах І.В. Поняття соціально-відповідального маркетингу / І.В. Булах, Г.А. Какуніна, О.О. Черних // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. - №5. – Т.4. – С. 67-70
Короткий огляд (реферат): В період трансформації сучасної економіки в соціально орієнтовану питання визначення поняття соціально – відповідального маркетингу є особливо актуальним для вітчизняних промислових підприємств. Постає гостра необхідність застосування концепції соціально – відповідального маркетингу в сучасних умовах господарювання.
Опис: In the period of transformation of modern economy in socially oriented question of determination of concept socially - responsible marketing is especially actual for domestic industrial enterprises. The sharp necessity of application of conception appears socially - responsible marketing in the modern terms of menage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13477
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Какунина.pdf124,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.