Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1344
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курило, І.О. | - |
dc.date.accessioned | 2011-09-29T10:17:31Z | - |
dc.date.available | 2011-09-29T10:17:31Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 103 - 4 - Донецьк, ДонНТУ, 2006. - С. 64 - 70 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1344 | - |
dc.description | The paper estimates the macroeconomic preconditions for the formation of the composition of the population of Ukraine of a new "class of knowledge", examines the institutional traps in the educational and professional sphere that impede this process and discusses ways out of these traps. | - |
dc.description.abstract | Оцінюються макроекономічні передумови формування у складі населення України нового "класу знань", досліджуються інституціональні пастки в освітньо-професійній сфері, що перешкоджають даному процесу та розглядаються шляхи виходу з цих пасток. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Економічна;13 | - |
dc.subject | клас знань | en_US |
dc.subject | освітньо-професійна сфера | en_US |
dc.subject | інституціональні пастки | en_US |
dc.subject | class of knowledge | - |
dc.subject | educational and professional field | - |
dc.subject | institutional trap | - |
dc.title | Становлення нового "класу знання" в Україні: макроекономічні передумови, інституціональні пастки, пошуки виходу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 103-4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Становлення нового "класу знання" в Україні: макроекономічні передумови, інституціональні пастки, пошуки виходу.pdf | 213,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.