Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12694
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пронькин, В.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-30T14:13:27Z | - |
dc.date.available | 2012-04-30T14:13:27Z | - |
dc.date.issued | 2010-05-19 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12694 | - |
dc.description.abstract | Разработана и оптимизирована система автоматического контроля на основе игры-лабиринта "Kugellabyrinth". Разработаны алгоритмы анализа и распознания получаемых от веб-камеры изображений поверхности лабиринта, алгоритмы нахождения кратчайшего пути для последующего движения шарика. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Том Первый;Інформаційні управляючі системи та технології | - |
dc.title | Система автоматического управления настольной игрой "Лабиринт". | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Конференція ІУС та КМ - 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пронькин В.Г. Система автоматического управления настольной игрой Лабиринт.pdf | 906,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.