Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПронькин, В.Г.-
dc.date.accessioned2012-04-30T14:13:27Z-
dc.date.available2012-04-30T14:13:27Z-
dc.date.issued2010-05-19-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12694-
dc.description.abstractРазработана и оптимизирована система автоматического контроля на основе игры-лабиринта "Kugellabyrinth". Разработаны алгоритмы анализа и распознания получаемых от веб-камеры изображений поверхности лабиринта, алгоритмы нахождения кратчайшего пути для последующего движения шарика.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТом Первый;Інформаційні управляючі системи та технології-
dc.titleСистема автоматического управления настольной игрой "Лабиринт".en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.