Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХохлова, Е.О.-
dc.contributor.authorГолубева, Л.Г.-
dc.date.accessioned2012-04-30T13:41:34Z-
dc.date.available2012-04-30T13:41:34Z-
dc.date.issued2011-04-12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12651-
dc.description.abstractРассмотрены основные методы и модели оценки знаний, их параметры. Классификация типов тестовых заданий для дистанционных систем обучения. Проведен анализ методов оценки знаний для построения оптимизированной системы оценки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТом Третий;-
dc.titleОценка эффективности контроля знаний в дистанционных системах обучения.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохлова Е.О., Голубева Л.Г.pdf337,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.