Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоноваленко, Т.В.-
dc.date.accessioned2012-04-24T06:34:46Z-
dc.date.available2012-04-24T06:34:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 371.1:371.315-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12163-
dc.descriptionThe article is devoted to the problem of teacher's pedagogical skills structure defining in general and their connection with the ability for innovative activity in particularen_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі визначення структури педагогічних умінь учителя взагалі і їх зв'язку зі здатністю до інноваційної діяльності зокрема. Педагогічні уміння розглядаються з позицій чотирьох дослідницьких напрямів,а здатність до інновацій - як обов'язкова умова розвитку системи освіти.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectсистема освітиen_US
dc.subjectпедагогічні умінняen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectуміння вчителяen_US
dc.subjectsystem of education-
dc.subjectpedagogical skills-
dc.subjectinnovative activity-
dc.subjectability of teacher-
dc.titleСтруктура педагогічних умінь вчителя та його здатність до інноваційної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коноваленко.pdf86,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.