Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкваріна, Т.М.-
dc.date.accessioned2012-04-24T05:28:15Z-
dc.date.available2012-04-24T05:28:15Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 371.132-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12159-
dc.descriptionIn the article the problems of active methods using during lectures,seminars,practical lessons,excursions,control and evaluation at the theoretical,practical,scientific-research stages of future foreign language teachers training to work with preschool children are investigateden_US
dc.description.abstractУ статті досліджуються проблеми використання активних методів під час організації лекційних, семінарських, практичних занять, навчальних екскурсій, здійснення контролю та оцінювання на етапах теоретичної, практичної та науково-дослідної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови дошкільної ланки освіти.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпідготовка вчителівen_US
dc.subjectвчитель іноземної мовиen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectорганізація занятьen_US
dc.subjecttraining of teachersen_US
dc.subjectteacher of foreign languageen_US
dc.subjectearly childhood education-
dc.subjectorganization of classes-
dc.titleОрганізаційно-методичні підготовки вчителів іноземної мови до навчання дошкільниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шкварина.pdf93,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.