Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманишин, Ю.Л.-
dc.date.accessioned2012-04-23T14:00:40Z-
dc.date.available2012-04-23T14:00:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 37.048.4-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12140-
dc.descriptionThe results of the conducted pedagogical experiment for determining the development level of motivation component by future managers in Documentation Science and Information Resources Management at Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas (IFNTUOG)are viewed and analyzed due to information and communication technologies.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються та аналізуються результати проведення педагогічного експеримету для визначення сформованості мотиваційного компонента за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій у майбутніх документознавців-менеджерів у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу(ІФНТУНГ).en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпедагогічний експериментen_US
dc.subjectмотиваційний компонентen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectдокументознавець-менеджерen_US
dc.subjectpedagogical experimenten_US
dc.subjectmotivational componenten_US
dc.subjectICTs-
dc.subjectmanager-
dc.titleФормування мотиваційного компонента в майбутніх документознавців-менеджерів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
романишин.pdf98,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.