Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколаєску, І.О.-
dc.date.accessioned2012-04-23T07:53:03Z-
dc.date.available2012-04-23T07:53:03Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 37.013-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12085-
dc.descriptionThe article describes the problem of organization and realization of studying during the courses of teachers' promotion.On the example of studying of social pedagogues we characterize the most common interactive methods of studying which promote the development of professional competence of specialistsen_US
dc.description.abstractУ статті розкривається питання організації та здійснення навчання на курсах підвищення кваліфікації. На прикладі навчання соціальних педагогів охарактеризовано найбільш уживані інтерактивні методи навчання, що сприяють розвитку професійної компетентності спеціаліста.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїen_US
dc.subjectсоціальний педагогen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjectadvanced trainingen_US
dc.subjectsocial pedagogue-
dc.subjectprofessional competence-
dc.subjectteaching methods-
dc.titleОсобливості перепідготовки соціальних педагогів у системі післядипломної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
николасску.pdf87,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.