Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаталова, Л.И.-
dc.date.accessioned2012-04-21T05:41:47Z-
dc.date.available2012-04-21T05:41:47Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 37.046.16-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11973-
dc.descriptionEducational design as a final stage of training of professional education is aimed at disclosure of the resource potential of the individual, has its own laws, rules and principles necessary for the establishment of a specialist in the context of globalization and integration of Russian society and a decent life.en_US
dc.description.abstractНавчальне проектування як завершальний етап підготовки фахівця професійної освіти орієнтований на розкриття ресурсного потенціалу особистості, має свої закони, закономірності та принципи, необхідне для становлення фахівця в умовах глобалізації та інтеграції російського суспільства та гідної життєдіяльності.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectучебное проектированиеen_US
dc.subjectпрофессиональное образованиеen_US
dc.subjectпотенциал личностиen_US
dc.subjectглобализация обществаen_US
dc.subjecteducational designen_US
dc.subjectvocational education-
dc.subjectpotential of individual-
dc.subjectglobalization of society-
dc.titleУчебное проектирование обучающихся как составлящая профессионального образованияen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шаталова.pdf161,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.