Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТемченко, О.В.-
dc.date.accessioned2012-04-19T07:21:29Z-
dc.date.available2012-04-19T07:21:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 371.14-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11830-
dc.descriptionThe article educidates results and analysis of how-experiment work adout forming teacher's professional position.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюються результати та аналіз дослідно-експериментальної роботи щодо формування професійної позиції вчителя загальноосвітньої школиen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectдослідно-експериментальна роботаen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectзагальноосвітня школа-
dc.subjectпрофесійна позиція вчителя-
dc.subjectresearch and experimental work-
dc.subjectteacher-
dc.subjectcomprehensive School-
dc.subjectteacher's professional position-
dc.titleФормування професійної позиції вчителя загальноосвітньої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
темченко.pdf253,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.