Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПріма, Р.М.-
dc.date.accessioned2012-04-18T06:59:18Z-
dc.date.available2012-04-18T06:59:18Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 373.3:37.011.31-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11765-
dc.descriptionThe article deals with theoretically grounded criteria,indices and levels of display of a future teacher professional mobility forming,in particular of the first degree schoolen_US
dc.description.abstractУ статті теоретично обгрунтовано критерії, показники та рівні вияву сформованості професійної мобільності майбутнього педагога, зокрема школи першого ступеня.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпрофесійна мобільністьen_US
dc.subjectprofessional mobilityen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectteacher-
dc.subjectшкола першого ступеня-
dc.subjectSchool First Degree-
dc.titleКритеріально-рівнева характеристика сформованості професійної мобільності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
прима.pdf154,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.