Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТадеєв, П.О.-
dc.date.accessioned2012-04-18T06:48:00Z-
dc.date.available2012-04-18T06:48:00Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 376.54-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11764-
dc.descriptionThe article is devoted to methodological bases of gifted schoolchildren education in the USA.The core goal of the work is to clear up the difficulties which appear before the American teachers concerning education and instruction of the gifteden_US
dc.description.abstractУ статті висвітлено методологічні засади навчання обдарованих школярів у США. Основна увага зосереджується на висвітленні процесу подолання труднощів, що виникають в американських учителів, у зв'язку з навчанням і вихованням обдарованих школярів.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectобдаровані школяриen_US
dc.subjectамериканські вчителіen_US
dc.subjectнавчання школярівen_US
dc.subjectвиховання школярівen_US
dc.subjectgifted pupils-
dc.subjectAmerican teachers-
dc.subjectteaching of schoolboys-
dc.subjecteducation of pupils-
dc.titleТеоретико-методологічні основи навчання обдарованих школярів:американський підхідen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тадеев.pdf110,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.