Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11764
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тадеєв, П.О. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-18T06:48:00Z | - |
dc.date.available | 2012-04-18T06:48:00Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 376.54 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11764 | - |
dc.description | The article is devoted to methodological bases of gifted schoolchildren education in the USA.The core goal of the work is to clear up the difficulties which appear before the American teachers concerning education and instruction of the gifted | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено методологічні засади навчання обдарованих школярів у США. Основна увага зосереджується на висвітленні процесу подолання труднощів, що виникають в американських учителів, у зв'язку з навчанням і вихованням обдарованих школярів. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | обдаровані школяри | en_US |
dc.subject | американські вчителі | en_US |
dc.subject | навчання школярів | en_US |
dc.subject | виховання школярів | en_US |
dc.subject | gifted pupils | - |
dc.subject | American teachers | - |
dc.subject | teaching of schoolboys | - |
dc.subject | education of pupils | - |
dc.title | Теоретико-методологічні основи навчання обдарованих школярів:американський підхід | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тадеев.pdf | 110,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.