Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерній, Л.В.-
dc.date.accessioned2012-04-13T12:12:25Z-
dc.date.available2012-04-13T12:12:25Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 371.15-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11601-
dc.descriptionThe article deals with the main components of the competency based teacher education in the USA.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто та проаналізовано основні складові компетентнісно орієнтованої навчальної програми підготовки вчителів у США.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectнавчальна програмаen_US
dc.subjectcompetence-
dc.subjecttraining program-
dc.subjectпідготовка вчителів-
dc.subjectteacher training-
dc.titleКомпонентний аналіз компетентнісно орієнтованої програми підготовки вчителів в університетах СШАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
черний.pdf92,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.