Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPalamarenko, I.-
dc.date.accessioned2012-04-13T10:08:49Z-
dc.date.available2012-04-13T10:08:49Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 37.013.74-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11584-
dc.descriptionThe article gives an overview of different approaches to PBL in medical education system in Great Britain on the basis of the synthesis of the different meta-analyses.en_US
dc.description.abstractСтатья представляет обзор различных взглядов на проблемное обучение (ПО) в системе медицинского образования Великобритании на основе синтеза различных мета-анализов. Продемонстрирована эффективность ПО по сравнению с традиционным обучением с точки зрения мотивации и повышенного интереса студентов к обучению;сравнены преимущества и недостатки ПО в медицинском образованииen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпроблемное обучениеen_US
dc.subjectмедицинское образованиеen_US
dc.subjectmeta-analysesen_US
dc.subjectmedical educationen_US
dc.titleProblem based learning in British medical schools:pros and consen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
паламаренко.pdf101,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.