Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11584
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Palamarenko, I. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-13T10:08:49Z | - |
dc.date.available | 2012-04-13T10:08:49Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 37.013.74 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11584 | - |
dc.description | The article gives an overview of different approaches to PBL in medical education system in Great Britain on the basis of the synthesis of the different meta-analyses. | en_US |
dc.description.abstract | Статья представляет обзор различных взглядов на проблемное обучение (ПО) в системе медицинского образования Великобритании на основе синтеза различных мета-анализов. Продемонстрирована эффективность ПО по сравнению с традиционным обучением с точки зрения мотивации и повышенного интереса студентов к обучению;сравнены преимущества и недостатки ПО в медицинском образовании | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | проблемное обучение | en_US |
dc.subject | медицинское образование | en_US |
dc.subject | meta-analyses | en_US |
dc.subject | medical education | en_US |
dc.title | Problem based learning in British medical schools:pros and cons | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
паламаренко.pdf | 101,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.