Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11390
Назва: Визначення напружено-деформованого стану пневматичної шини на основі тривимірної нелінійної моделі
Інші назви: Определение напряженно-деформированного состояния пневматической шины на основе трехмерной нелинейной модели
Definition of the Deformation Mode of Pneumatic Tire on the Basis of Three-Dimensional Nonlinear Model
Автори: Арефін, Ю.В.
Ларін, О.М.
Ларін, О.О.
Субочев, Олександр Іванович
Арефин, Ю.В.
Ларин, А.Н.
Ларин, А.А.
Субочев, Александр Иванович
Arefin, Yu.V.
Larin, A.N.
Larin, A.A.
Subochev, A.I.
Ключові слова: ПНЕВМАТИЧНА ШИНА
НАПРУЖЕНИЙ СТАН
ГЕОМЕТРИЧНА НЕЛІНІЙНІСТЬ
ПНЕВМАТИЧЕСКАЯ ШИНА
НАПРЯЖЕННОЕ СОСТОЯНИЕ
ГЕОМЕТРИЧЕСКАЯ НЕЛИНЕЙНОСТЬ
PNEUMATIC TIRE
STRESS STATE
GEOMETRIC NONLINEARITY
Дата публікації: 2-вер-2011
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Арефін Ю.В.Визначення напружено-деформованого стану пневматичної шини на основі тривимірної нелінійної моделі / Ю.В. Арефін, О.М. Ларін, О.О. Ларін, О.І. Субочев // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 71-77.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано лінійні та геометрично нелінійні тривимірні моделі пневматичних шин, що враховують її багатошарову структуру та особливості механічних характеристик кожного шару. Проведено дослідження статичного напружено-деформованого стану шини на основі обох моделей для навантаження внутрішнім тиском із різною величиною.
Опис: The linear and geometrically nonlinear three-dimensional models of pneumatic tires are offered. These models take into account their multi-layer structure as well as peculiarities of each layer mechanical data. Investigations of the static tire deformation mode on the basis of both models are carried out for the alternating pressurization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11390
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2011-12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Арєфін.pdf3,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.