Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоркішко, О.Г.-
dc.date.accessioned2012-04-10T06:03:00Z-
dc.date.available2012-04-10T06:03:00Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.1-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11118-
dc.descriptionThe problem of qualitative preparation of students under the conditions of introducting the Bologna process into the system of education at high school is considered in the article. The significance of test-tasks and the possibility of their application for evaluating the quality of the specialist' professional training is also revealeden_US
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема якісної підготовки студентів, в умовах впровадження Болонської системи в навчальний процес вищої школи. Розкривається значення тестів, можливість їх застосування для оцінки якості професійної підготовки спеціалістівen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.subjectБолонська системаen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.subjectBologna processen_US
dc.subjectsystem of educationen_US
dc.titleТестування як метод оцінки знань майбутнього спеціаліста в контексті болонського процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коркишко.pdf84,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.