Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечипоренко, О.В.-
dc.date.accessioned2012-04-09T11:05:10Z-
dc.date.available2012-04-09T11:05:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 6(160) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378.09-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11038-
dc.descriptionIn the proposed article discusses the formation of engineering and technical competence in future professionals in university education. Disclose the content of the concept of professionalism as an integral quality of the individual in a particular activity, its psychological motivations. Highlights the features of higher education towards an active and responsible participation of students in the formation of engineering and technical competence.en_US
dc.description.abstractВ запропонованій статті розглядаються питання формування інженерно-технічної компетенції у майбутніх фахівців в університетській освіті. Розкривається зміст поняття професіоналізму як невід'ємної якості особливості в конкретній діяльності, її психологічні мотиви. Висвітлюються функції вищої освіти спрямовані на активну і відповідальну участь студентів у формуванні інженерно-технічної компетенції.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectінженерно-технічна компетенціяen_US
dc.subjectпрофесіоналізм-
dc.subjectінженер-педагог-
dc.subjecthigher Education-
dc.subjectengineering competence-
dc.subjecttechnical competence-
dc.subjectprofessionalism-
dc.titleІнженерно-технічна компетенція як складова підготовки майбутнього інженера-педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 6(160)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nechiporenko.pdf165,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.