Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, П.В.-
dc.date.accessioned2012-04-09T10:50:27Z-
dc.date.available2012-04-09T10:50:27Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 6(160) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11035-
dc.descriptionThe article investigates the problems of age-old accordance of methodical technique such as "role-play game" to psychological and educational abilities of students of higher forms. An author proves that independence and educational motivation to study a foreign language of senior pupils is sufficient soil to the use of a role- play game.en_US
dc.description.abstractСтаття досліджує проблеми вікової відповідальності методичного прийому "рольова гра" психологічним та навчальним властивостям учнів старших класів. Автор доводить, що самостійність та навчальна мотивація до вивчення іноземної мови старшокласників є достатнім підгрунтям до використання рольової гри.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectнавчальна мотиваціяen_US
dc.subject"рольова гра"en_US
dc.subjectстаршокласник-
dc.subjectіноземна мова-
dc.subjectrole-play game-
dc.subjecteducational motivation-
dc.subjectforeign language-
dc.subjectsenior pupils-
dc.titleСпецифіка рольової гри як методичного прийому навчання іноземної мови в старших класахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 6(160)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
maksimenko.pdf169,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.