Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаверіна, О.Г.-
dc.date.accessioned2012-04-09T10:13:06Z-
dc.date.available2012-04-09T10:13:06Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 6(160) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 37.013.2:378-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11031-
dc.descriptionThe teaching conditions directly influence the integrative characteristics of the contents of the professional communication formation, including the interlinkage of the general and professional training. The article deals with the verbal means allowing to fulfill the liberal and special discipline integration.en_US
dc.description.abstractНа інтегративні характеристика змісту формування професійної комунікації, зокрема на взаємозв'язок загальної й професіональної підготовці, безпосередній вплив чинять умови навчання. У статті розглядаються вербальні засоби, які дозволяють здійснювати інтеграцію гуманітарних й фахових дисциплін.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпрофесійна комунікаціяen_US
dc.subjectвербальні засобиen_US
dc.subjectзасоби комунікаціїen_US
dc.subjectгуманітарні дисципліниen_US
dc.subjectінтеграція дисциплін-
dc.subjectнавчальний процес-
dc.subjectprofessional communication-
dc.subjectverbal means-
dc.subjectcommunication tools-
dc.subjecthumanities-
dc.subjectintegration of disciplines-
dc.subjecteducational process-
dc.titleДо проблеми вербальних засобів комунікаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 6(160)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kaverina.pdf173,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.