Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбылева, Е.В.-
dc.contributor.authorБорщ, И.В.-
dc.contributor.authorСкирда, А.Е.-
dc.date.accessioned2012-04-09T09:01:05Z-
dc.date.available2012-04-09T09:01:05Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 6(160) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378.147+811.111-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11028-
dc.descriptionThe article considers the problems of motivation and stimulation formation, the dynamics of their development and their influence on foreign languages learning process while training engineers at Universities.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы формирования мотивации и стимулирования, динамика их развития и их влияние на процесс освоения иностранных языков при профессиональном обучении инженерных кадров.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectкоммуникативная компетенцияen_US
dc.subjectиностранный языкen_US
dc.subjectподготовка студентовen_US
dc.subjectпрофессиональное обучениеen_US
dc.subjectcommunicative competence-
dc.subjectforeign language-
dc.subjectpreparation of students-
dc.subjectvocational training-
dc.titleМотивация и стимулирование профессионально коммуникативной компетенции при обучении иностранным языкам в процессе подготовки студентов - будущих инженеров Украины, Чехии, Польши при интегрировании в европейское сообществоen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 6(160)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gorbileva.pdf156,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.