Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудніков, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorБабанін, Ігор Вікторович-
dc.contributor.authorДудников, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorБабанин, Игорь Викторович-
dc.contributor.authorDudnikov, O.M.-
dc.contributor.authorBabanin, I.V.-
dc.date.accessioned2012-04-07T06:11:18Z-
dc.date.available2012-04-07T06:11:18Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationДудніков О.М. Розробка критеріїв безпеки руху на чотирисмугових автомагістралях за інтенсивністю та складом руху / О.М.Дудніков, І.В. Бабанін // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 149-156.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10877-
dc.descriptionThe problem of traffic safety on the highways with four lanes is considered. The estimation criteria of traffic safety on two lanes of one direction highway section on intensity and traffic flow structure is offered. The mathematical models of passing collision occurrence on the highway sections during maneuvering of the traffic lane change from right to left and vice versa are experimentally checked. The traffic safety criteria of four-lane highways are experimentally analyzed.en_US
dc.description.abstractРозглянуто проблему безпеки руху на автомагістралях, що мають чотири смуги руху. Запропоновано та обґрунтовано критерії оцінки безпеки руху на двох смугах одного напрямку ділянки автомагістралі за інтенсивністю та складом транспортних потоків за смугами. Експериментально перевірені математичні моделі виникнення побіжного зіткнення на ділянках автомагістралі під час виконання маневру зміни смугу руху з правої на ліву та з лівої на праву. Проведено експериментальний аналіз розроблених критеріїв безпеки руху для чотирисмугових автомагістралей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОМАГІСТРАЛЬen_US
dc.subjectЗІТКНЕННЯ ПОБІЖНЕen_US
dc.subjectЗМІНА СМУГИen_US
dc.subjectІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУen_US
dc.subjectКРИТЕРІЙ ОЦІНКИ БЕЗПЕКИen_US
dc.subjectСКЛАД РУХУen_US
dc.subjectШВИДКІСТЬ РУХУen_US
dc.subjectАВТОМАГИСТРАЛЬen_US
dc.subjectСТОЛКНОВЕНИЕ ПОПУТНОЕen_US
dc.subjectИЗМЕНЕНИЕ ПОЛОСЫen_US
dc.subjectИНТЕНСИВНОСТЬ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectКРИТЕРИЙ ОЦЕНКИ БЕЗОПАСНОСТИen_US
dc.subjectСОСТАВ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectСКОРОСТЬ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectHIGHWAYen_US
dc.subjectCOLLISIONen_US
dc.subjectLANE CHANGEen_US
dc.subjectTRAFFIC INTENSITYen_US
dc.subjectTRAFFIC SAFETY CRITERIAen_US
dc.subjectTRAFFIC STRUCTUREen_US
dc.subjectTRAFFIC SPEEDen_US
dc.titleРозробка критеріїв безпеки руху на чотирисмугових автомагістралях за інтенсивністю та складом рухуen_US
dc.title.alternativeРазработка критериев безопасности движения на четырехполосных автомагистралях по интенсивности и составу движенияen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the Traffic Safety Criteria on Four-Lane Highways on Intensity and Traffic Flowen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудников.pdf5,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.