Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуниця, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorФедорченко, О.Г.-
dc.contributor.authorКуница, Анатолий Васильевич-
dc.contributor.authorФедорченко, А.Г.-
dc.contributor.authorKunitsa, A.V.-
dc.contributor.authorFedorchenko, A.G.-
dc.date.accessioned2012-04-06T10:31:23Z-
dc.date.available2012-04-06T10:31:23Z-
dc.date.issued2011-01-17-
dc.identifier.citationКуниця А.В. Використання закону збереження кінетичної енергії при проведенні експертизи дорожньо-транспортної пригоди / А.В. Куниця, О.Г. Федорченко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 105-109.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10832-
dc.descriptionThe analysis of transportation trasological and engineering strength techniques of traffic accident examination is carried out. A new technique for traffic accident examination based on the energy conservation law is offered. The energy of vehicle prior to traffic accident is determined by the combined energy, consisting of such energies as vehicle braking, deformation and destruction of its structural parts and its rejection in different planes during traffic accident. Based on the energy conservation law a systemic method of traffic accident examination is developed.en_US
dc.description.abstractВиконано аналіз транспортно-трасологічної і інженерно-міцнісної методик експертиз ДТП. Запропоновано нову методику експертизи ДТП, яка ґрунтується на використанні закону збереження енергії. Енергія АТЗ до початку ДТП встановлюється шляхом визначення сумарної енергії, яка складається з енергій гальмування автомобіля, деформації і руйнування його конструктивних частин та його відкидання у різних площинах під час ДТП. На підставі закону збереження енергії розроблено системну методику виконання експертизи ДТП.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectТРАНСПОРТНО-ТРАСОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗАen_US
dc.subjectІНЖЕНЕРНО-МІЦНІСНА ЕКСПЕРТИЗАen_US
dc.subjectЗМІНЕННЯ КРИВІЗНИ РУХУen_US
dc.subjectСУМАРНА ЕНЕРГІЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУen_US
dc.subjectТРАНСПОРТНО-ТРАСОЛОГИЧЕСКАЯ ЭКСПЕРТИЗАen_US
dc.subjectИНЖЕНЕРНО-ПРОЧНОСТНАЯ ЭКСПЕРТИЗАen_US
dc.subjectИЗМЕНЕНИЕ КРИВИЗНЫ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectСУММАРНАЯ ЭНЕРГИЯ АВТОМОБИЛЬНОГО ТРАНСПОРТНОГО СРЕДСТВАen_US
dc.subjectTRANSPORTATION TRASOLOGICAL EXAMINATIONen_US
dc.subjectENGINEERING STRENGTH EXAMINATIONen_US
dc.subjectCHANGE OF MOVEMENT CURVATUREen_US
dc.subjectCOMBINED ENERGY OF MOTOR TRANSPORTen_US
dc.titleВикористання закону збереження кінетичної енергії при проведенні експертизи дорожньо-транспортної пригодиen_US
dc.title.alternativeИспользование закона сохранеия кинетической энергии при проведении экспертизы дорожно-транспортного происшествияen_US
dc.title.alternativeThe Application of Kinetic Energy Conservation Law at Traffic Accident Examinationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2010-11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куница Федорченко.pdf357,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.