Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудолей, Олег Геннадьевич-
dc.date.accessioned2012-04-04T22:59:16Z-
dc.date.available2012-04-04T22:59:16Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationСерія Економіка, - 2003. 698 с.– С. 342-346.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10676-
dc.description.abstractПриведено класичний маркетинговий підхід до розробки критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукції на регіональному рівні. Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновані найбільш ймовірні показники по яких доцільно робити позициювання вугільної продукції з метою створення конкурентної переваги. Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник українського державного університету водного господарства та природокористуванняen_US
dc.subjectКритерии, принципы, маркетинг, рынок, сегментирование, уголь, регионen_US
dc.subjectCriteria, principles, marketing, market, segmenting, coal, regionen_US
dc.titleКРИТЕРІЇ І ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ВУГІЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІen_US
dc.title.alternativeCRITERIA AND PRINCIPLES OF MARKET OF COAL PRODUCTS SEGMENTATION ARE AT REGIONAL LEVELen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Худолей О.Г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 3.doc52 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.