Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorUmarova, Farida-
dc.date.accessioned2012-04-03T12:51:29Z-
dc.date.available2012-04-03T12:51:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 371.3:373.51(575.1)-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10537-
dc.descriptionThis article deals with the ongoing reforms in the field of teacher training in Uzbekistan, the world and national practise in implementation of school-based teacher training as an effective way of contentious professional development of teachersen_US
dc.description.abstractАвторка висвітлює форми підвищення кваліфікації кадрів, які застосовуються в Узбекистані, розглядає світовий і вітчизняний досвід запровадження системи навчання вчителів на базі школи як ефективний спосіб неперервного розвитку професійної компетенції педагогівen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectУзбекистанen_US
dc.subjectкваліфікаціяen_US
dc.subjectшколаen_US
dc.subjectUzbekistanen_US
dc.subjectteacher trainingen_US
dc.subjectschool-baseden_US
dc.titleSchool-based teacher training as an introduction mechanism of the child-centred educationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
фарида.pdf108,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.