Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10537
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Umarova, Farida | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-03T12:51:29Z | - |
dc.date.available | 2012-04-03T12:51:29Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 371.3:373.51(575.1) | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10537 | - |
dc.description | This article deals with the ongoing reforms in the field of teacher training in Uzbekistan, the world and national practise in implementation of school-based teacher training as an effective way of contentious professional development of teachers | en_US |
dc.description.abstract | Авторка висвітлює форми підвищення кваліфікації кадрів, які застосовуються в Узбекистані, розглядає світовий і вітчизняний досвід запровадження системи навчання вчителів на базі школи як ефективний спосіб неперервного розвитку професійної компетенції педагогів | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | компетенція | en_US |
dc.subject | Узбекистан | en_US |
dc.subject | кваліфікація | en_US |
dc.subject | школа | en_US |
dc.subject | Uzbekistan | en_US |
dc.subject | teacher training | en_US |
dc.subject | school-based | en_US |
dc.title | School-based teacher training as an introduction mechanism of the child-centred education | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
фарида.pdf | 108,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.