Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, Г.В.-
dc.date.accessioned2012-04-03T12:30:00Z-
dc.date.available2012-04-03T12:30:00Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 37.013.74-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10534-
dc.descriptionThe proposed article autor justifies the relevance of studies of trends in higher education in the countries of Visegrad Four in the second half of XX - beginning XXI centuryen_US
dc.description.abstractУ пропонованій статті автор обгрунтовує актуальність дослідження провідних тенденцій розвитку вищої педагогічної освіти у країнах Вишеградської четвірки в другій половині XX - на початку XXI століттьen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectвища педагогіна освітаen_US
dc.subjectВишеградська четвіркаen_US
dc.subjectVisegrad Fouren_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.titleТенденції розвитку вищої педагогічної освіти в країнах Вишеградської четвірки (друга половина XX - початок XXI століття): стан дослідженості проблемиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
марченко.pdf187,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.