Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулаков, Віктор Олексійович-
dc.contributor.authorБєлоусова, Р.О.-
dc.contributor.authorКулаков, Виктор Алексеевич-
dc.contributor.authorБелоусова, Р.А.-
dc.contributor.authorKulakov, V.A.-
dc.contributor.authorBelousova, R.A.-
dc.date.accessioned2012-04-03T12:09:23Z-
dc.date.available2012-04-03T12:09:23Z-
dc.date.issued2011-01-17-
dc.identifier.citationКулаков В.О. Розробка маркетингового аудиту для автотранспортного підприємства / В.О. Кулаков, Р.О. Бєлоусова //Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 55-63.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10531-
dc.descriptionThe theoretical and practical aspects of marketing audit are analyzed. The methods of marketing audt development and conducting adapted to the modern conditions at motor transport enterprises when using marketing communications are represented. The ways of marketing audit realization and the terms for its execution are given.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано теоретичні та практичні аспекти маркетингового аудиту. Представлено методику розробляння та проведення маркетингового аудиту, що адаптована для використання її в сучасних умовах на автотранспортних підприємствах при застосуванні маркетингових комунікацій. Наведено способи реалізації маркетингового аудиту та умови до оформлення його результатів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТen_US
dc.subjectАВТОТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИen_US
dc.subjectАВТОТРАНСПОРТНІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЫЙ АУДИТen_US
dc.subjectАВТОТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИen_US
dc.subjectАВТОТРАНСПОРТНЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯen_US
dc.subjectMARKETING AUDITen_US
dc.subjectMOTOR TRANSPORT SERVICESen_US
dc.subjectMOTOR TRANSPORT ENTERPRISESen_US
dc.titleРозробка маркетингового аудиту для автотранспортного підприємстваen_US
dc.title.alternativeРазработка маркетингового аудита для автотранспортного предприятияen_US
dc.title.alternativeThe Development of Marketing Audit for Motor Transport Enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"
№2 (2010-11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулаков.pdf974,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.